Göteborg

Ännu en mycket trevlig helg är över och vardagen är kommen. I fredags kom Lisen förbi, vi körde runt lite, eftersom att jag inte fick göra det när jag var 18 ;) och sen avslutade vi kvällen med tjejtjöt och vin :)

På lördagen åkte jag och Alex till Ann i Mariestad. Vi tre drog vidare till en av Anns kompis där vi hade mycket trevlig tjejkväll :) Sexparty, smyckesparty, mycket god mat och mycket prat. Dock var alla så trötta så vi avslutade vid 00. Då drog jag, Alex, Ann och Marie och köpte kebabtalrik och käkade hos Marie och vid 2 åkte vi hem till Ann för att få lite sömn. På morgonen åt vi verkligen Anns version av Hotellfrukost (vilket var MYCKET godare är hotellfrukost) 

Nu är jag i Göteborg och har inte riktigt koll på när jag åker till Skara igen. Peter jobbar i Luleå och Umeå i veckan så jag ska lämna och hämta Vicce och Vasse på dagis varje dag. Idag ska jag även iväg till konsulatet åt min mamma. och sen blir det till att söka jobba :)

Annars har jag hittat en utbildning som är min drömutbildning. får se hur det går med det.
Och jag har kört mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Peter har ju lämnat bilen här och har sagt att jag får använda den hur mycket jag vill. kommer nog inte använda den alls, bara om jag inte orkar gå med barnen till dagis, eller om jag vill till ICA maxi eller något. det är inte övertriven göteborgstrafik där ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0