ingen morgonmänniska...

Nej. Det har jag alltid vetat, men idag var det kämpigt. Jag har fasen svårt för att gå upp innan 12 en vardag, så på en söndag var det äckligt jobbigt att behöva gå upp kl halv7. 
Japp, har varit barnvakt åt mina fina kusinbarn :) Gick huuur bra som helst och vi hade jättekul!... ända tills det var dags att sova.... då fick den yngsta en hemsk mamma-längtan och kunde absolut inte sova (jag var dötrött, detta var kl. 23, ge mig en 10del av barns energi, tack!) så vid 00.00 fick han ringa sin mamma, och efter samtalet så somnade han direkt. 

Då låg vi alla tre i mamma och pappas säng... jag i mitten, ihopträngd mellan madrasserna så jag vaknade en gång i halvtimmen.... heela natten... så det var kämpigt när den ena skulle upp så tidigt som halv 7....
Känner mig halvdöd, så sen ska jag ta en sjukt långt bad hade jag tänkt. och damma i tv-rummet. Viiilken hemmafru jag skulle bli! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0