Körkort :)

Åh äntligen. Som jag kämpat. Allvarligt. Jag har lagt ner mitt liv för detta så nu idag kan jag börja leva igen :P haha!
Om jag var nervös? Förbannat. Frågorna var så svåra så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Dock måste jag ut och köra mycket nu, för om jag säger så här... min körlärare var mest förvånad av ALLA att jag blev godkänd på uppkörningen :P hahaha! ja... hon OCH jag. När han jag körde upp med sa:du är godkänd, frågade jag snabbt: okej, men vad var det jag gjorde fel? .... eller.... va? :/
Jag var så säker på att jag skulle bli underkänd. Men... jag tackar fyllot på vägen tror jag ;9 hahaha (ja, allvarligt :P)
Nu längtar jag till imorgonkväll då jag kommer vara omringad av de bästa. :) Juels kommer hem (mina fina små sykonbarn är så saknade) Lisen och Johanna kommer förbi :) 
Alla grattis-sms visar verkligen hur många fina människor jag har runt omkring mig. Inte bara att dom skrev grattis, utan dom skrev så fina saker, allihop :) 
På lördag kör JAG och Alex till fina Ann i Mariestad och ska ha en riktigt kanontjejkväll :)
Ikväll blir det mumsig mat med fina pappa :)

Ja, ni kanske fattar att jag är glad idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis här med. :D Tihi

2011-10-13 @ 21:47:33
URL: http://ama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0