Längtarn....

Ja shit. Nu har jag gått hemma sedan jag kom hem från Turkiet -början på september. Känns sjukt länge, dock är det ju inte såå länge egentligen. Tiden har ju gått snabbt också med tanke på att jag bott på körskolan. Gick ju inte så bra igår, tyvärr. Urs, att få så nära också fick mig att vilja gå och dö. Just att jag lagt ner mitt liv på det, struntat i massa grejer för att lyckas, och så misslyckas man.. :P mamma undrade om jag inte skulle äta kvällsmat igår. Hade ingen lust. men jag var sjuukt sugen på bullar. Så. 23.30 var dom klara, och supergod, med ett glas mjölk.  Jag tror verkligen ingen har en så snäll mamma som jag. Vilken mamma skulle ställa sig och baka bullar kl. 22 bara för sin dotters skull? :P 

Just nu vill jag bara ha jobb. Sen när jag fått min första lön ska jag shoppa. Så jävla mycket. Har inte shoppat på över ett år tror jag. Det är fan inte kul :P Sen  vill jag ju resa massor. Alexandra ville ju att hennes tjejgäng (jag inräkad) skulle dra till London för en tjej-och-shopping helg. hade ju sittit fint! Böh, jag vill till Ryssland, Uzbekistan, Elvira i Spanien osv. hrm. 

Ikväll blir det myskväll med tjejerna iallafall, behövligt! jag längtar :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0