Oplanerad helg..

Den oplanerade helgen blev istället en fullspäckad och rolig helg :)
I fredags kom Lisen hit och vi tjötade massor som vanligt och drack massa vin så vid 23 drog vi mot Krikelin och hade görkul :) 
Igår drog jag iväg till Sebastian och fick god mat och vi kom fram till att vi båda hade samma favvofilm, så den kollade vi på... Spirited away... sååå mysig :) När min bror hämtade mig kollade jag intesivt efter meteorregnet men fan heller att jag såg något. Sjukt besviken blev jag.

Idag skulle jag egentligen bara ta det lugnt och inte göra något. Men mamma och pappa skulle till Skövde och shoppa, och pappa erbjöd att betala om jag behövde något, så jag åkte med... och fick med mig 2 tröjor, 1 linne och 1 kjol hem :) Mycket glad efter hela helgen :)
Imorgon ska jag till sjukgymnasten för första gången, får se om det känns nödvändigt och om jag vill fortsätta sen :)
och även denna vecka kommer jag väl halvt bo på körskolan och på fredag ska jag till tandläkaren... uuuuh :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0