Helgen

Shit pommes vad trött jag är! Den här helgen har varit någon av de roligaste, trevligaste mest händelserikaste helgerna på länge :) 
Mina och johannas två nyfunna vänner från Linköping kom och hälsade på. De var framme i Skara på fredagen vid lunch, så jag drog till stadt där dom bodde och hängde med dom på deras rum till Johanna kom från jobbet och vi drog till Mangos. Där var det gratis buffe och musicquiz och vi vann! Så jävla kul :D
Sen efter det tog vi taxin upp till Johannas "brur" som hade avskedsfest. Dock gick vi därifrån ganska snabbt :P och gick över till Johanna. Vi fick göra inbrott i hennes hus för att komma in, vilket måste sett sjukt kul ut. Helt sjukt att ingen granne ringde polisen ;P Väl inne blev det party och tillslut var även Johannas föräldrar, syster och grannar där och det blev mycket dans och drinkar. GÖRKUL! MEN att jag ens kom hem är ju ett under. Var rääät full kan jag erkänna :P
lördagen var kommen. Fy fan, skulle man påt igen. Kl. 4 var JOhanna och hennes jobbkompisar + Mathias här. Och det gick rätt segt först. Men när dom gick vid 6 tiden och annat folk började komma runt 7 så blev det riktigt igång. Det var så jävla kul :D På oktoberfesten var det också kul, inte lika kul som på förfesten, som vanligt, men jaja :P Vi fick våra stora öl iallafall. Dock hade ompabompa-musiken slutat vilket var sjukt tråkigt!

Så- shit hur orkade jag skriva egentligen. ska väl gå och sova igen då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0