Ja vilken helg :P

Haha skit! Surströmmingen var kalas som vanligt! God mat (undantag;surströmmingen ;)) Alla var där förutom Aron och Nadia, det var iförsig synd... Vi försökte spela fotboll men var det inte de minsta barnen som snodde bollen så var det Viggo, hunden :P Så det gick inte så bra.. förutom att Viggo faktiskt gjorde mål till vårat lag en gång ;)
Sen satt jag och Annelie och pratade länge, mycket trevligt :) När vi åkte hem mot Skara ringde jag Josephine som jag inte träffat på år, och vi sågs utanför Mangos, där vi även gick in och pratade om allt mellan himmel och jord :) Dock gick (fumlade) jag hem innan stängningsdags,för jag var inte riktigt nykter :P Men hem kom jag, tack gode gud och idag har varit en lugn dag, med hela familjen. Film "The tunnel" var bra, se den :)
Imorgon, övningsköra. Urs, varför valde jag 7.30 tiden? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0