JÄJ helg :D

Idag är jag glad. Jag gick in med en helt ny atityd på körlektionen idag, självsäkerhet, vilket jag inte direkt har egentligen, speciellt inte när det gäller att köra bil. Men det hade jag, och min körlärare sa det t.o.m. Men Alina! Vad har hänt :D Shit! 
Det gjorde min dag :) Så idag har jag städat. ÄNTLIGEN en förfest hos mig igen :) Det var längesen nu :) Och jag längtar efter att alla kommer. haha vet iförsig inte om jag ska skratta eller gråta, för varje gång jag har förfest så har jag inte ens koll på hälften som kommer ;) Men Johanna och Marina kommer iallafall, det vet jag, och dom ser jag fram emot att träffa massor :)
Själv har jag och Vincent och Vanessa dansat framför datorn till Jessie Js album. fan, skitbra ju :) Speciellt "do it like a dude" och "nobodys perfect" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0