Kass dag!

åh vilken kass dag! Verkligen inte min dag någonsin. Det gick skit på körlektionen , vet inte om det var för att det så tidigt ,eller för att jag hade problem med ögonen, eller för att det var riktig höstsol som gjorde att man inte såg något, men skit gick det. Jag kommer aldrig få körkort! 
Så efter det gick jag hem, Erik och Andreas hängde med varandra så jag satt la med ett tag.
Men sen kom den "kassa-dagen" känslan tillbaka och jag gick upp på mamma och pappas rum och la mig och sov. Inte för att jag var trött utan för att jag ville bli av med dagen!

ska vänta på att mammas pianoelever är gooone så jag kan ta en äckligt lång dusch.

Heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0