klagotid

bu. Hoppet försvinner mer och mer för varje dag. Jag önskar att jag hade teorin imorgon så jag får ett nytt datum för skiten ;P haha! I helgen kommer jag sitta insnöad i det här, helt ensam, vetandes att familjen är i Göteborg och firar mammas födelsedag. jaja :P lite grejer har jag att se fram emot, och lite grejer dagdrömmer jag om :)
Elvira är hemma om 6 veckor ungefär. Då blir det mys. Äntligen kommer min bästa vän hem. :) Då ska hon och jag både till Göteborg, och även Stockholm, har jag bestämt, för att hälsa på Amanda och Christine ;) (om vi får)

På tal om Amanda, hahaha! så sjukt! jag har gått runt och varit hungrig i 2 dagar, men liksom inte varit sugen, på något alls! Tills jag kom på det idag! Amandas köttfärsås :P hahaha! Det hade varit gott.

Men jag säger då det. Det är tack vare min granne, som jobbar på körskolan som jag fortsätter :P haha igår sa hon det med tröstande röst "du bara kämpar och kämpar stackare.." :P hahaha

ja ja. Kram hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLART ni får komma! :D

Kul att du tänker så mycket på mig så att du börjar tänka mat. ;)

2011-09-29 @ 20:33:00
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0