Lång vecka...

shit. Jag kommer på mig själv ibland att jag äter för dåligt. Men stressen kommer ikapp och då är det omöjligt för mig att äta. Så efter en lång dag, med bl.a. riskettan så var det sjukt trevligt att komma hem till min fina mamma och ta ett glas vin och äta fet hemmagjort nachotalrik i restaurangstuk och bara tjöta och ta det lugnt. Har inte gjort överdrivet i veckan, men det jag gjort har tagit all min energi. tänk och åter tänk. vare sig det är teori- få in massa information i hjärnan eller varit mina egna tankar som jag inte kan få bort utan sitter och ältar.

Jag längtar till lördag nu. Första oktoberfesten, och hoppas verkligen att det kommer bli kul :)
Ännu mer längtar jag nog till andra oktoberfesten för då kommer mina och johannas två nyfunna vänner från Linköping :) ska bli såå kul :D
just nu saknar jag iallafall mina bästa vänner som inte finns kvar i stan, som jag saknat som mest just denna vecka, Amanda, Elvira och Lisen. Verkligen. hur lyckas alla mina bästa vänner flytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0