Tänkare...

Ja shit. Jag tänker för mycket. Har alltid varit sån som tänker för mycket. Jag somnar alldeles för sent om nätterna, för att jag ligger och tänker för mig själv... för mycket. 
haha ja jag kom ihåg flygresan hem från Turkiet iår. Från det att vi stängde taxi-dörrarna vid hotellet till typ två dagar efter att vi kommit hem, så länge grät jag. På flyget fick jag sån hulk-gråt så mamma trodde jag fick världspanik över flygningen. Dom bredvid mig trodde nog jag var knäpp :P Jag förstår inte. Jag har verkligen fastnat för mitt paradis Gümbet... men när jag sitter och tänker och frågar mig själv Varför det är så bra så kommer jag inte direkt på något :/ Stranden är väl okej, men det är ingen paradisstrand. Havet är väl okej, men det är ju inte klarblått och cleant direkt. :P Utelivet är skiitkul men det skulle man nog ha vart man är var. Även här i Sverige/Skara går det liksom ha skitkul :P Värmen iförsig. Den är sjukt positiv, men värme finns det på många platser i världen. Men ändå... det är ääändå mitt favoritställe .
Ja, ge mig jobb nu så jag kan vara så trött på eftermiddagarna att jag inte ens kommer orka tänka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0