Mår fantastiskt!

Åh resan har varit alldeles utmärkt! Med helt underbara människor :) Skriver om resan lite senare när jag orkar.
Inte alltid man har hängt tvätten, vattnat blommorna, packat upp väskan, varit på stan och klockan bara är 11 när man är klar. :P Nu blir det leta lite jobb och sen ska jag kolla på The Hills som går på tv nu.
Och NU vill jag ha hela familjen hemma + min underbara pojkvän. Spricker av längtan!!!!!
På fredag blir det smörgåstårta med hela familjen (då är även Lisen inräknad i familjen så klart)
:D Jag känner mig lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sötnos! Vad du är söt. Tack! Saknar dig med!

2012-04-16 @ 08:28:01
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0