Se fram emot

Åh ja, tur att jag har underbar familj, vänner och världens bästa pojkvän som gör att jag gör saker om dagarna förutom söka jobb och ligga och dö i soffan. På torsdag åker jag till min syster i Göteborg, egentligen för att åka vidare till Linköping, men stannar iallafall över natt hos Juels. Saknar alltid min syster så :)
och så ska jag stanna i Linköping i över en vecka. Söka jobb om dagarna hade jag tänkt, och pussas med världens snyggaste kille på kvällarna ;)
Och igår var det en månad kvar tills jag som sagt åker iväg till sol och värme med min bästa vän och hennes föräldrar :) När jag kommer hem har jag, Marcus och Orela fyllt år så... får se hur jag gör efter resan :/ Jag och Orela har ju en deal på att hon och Erik ska göra smörgåstårta och jag ska baka kladdkaka.  Det är som sagt mycket jag har att se fram emot nu ett tag känner jag =)
Pusshej
(Jag och Lisen, 12 och 13 år gamla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0