slut

Ja herregud. Här ligger vi 3 halvdöda människor, jag, vicce och vasse. Trodde jag hade världens värsta bakfylla igår med idag mår jag lika dåligt och har noll energi i kroppen. Jag hoppas på mer energi imorgon då jag åker hem till skara och får lite lugn och ro.
Annars har jag haft en mycket bra helg här i Göteborg. Jag, Alex, Vincent och Vanessa var på badhus i fredags. Mycket kul och mysigt. Dock är det dags att slänga mina badtrosor då dom blivt för stora och jag visade precis allt för alla som var där :P
På kvällen kom Marcus även hit och Vanessa blev nog stormförtjust i honom när han sjöng för henne :)
Melodifestivalen såg vi självklart på, då Erik o Orela kom hit och sedan även Daniel o Daniella. Mycket trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0