Äntligen torsdag :)

Jäj! idag låg jag och halvsov tills... nu :P Bara för att dagen skulle gå snabbare. För runt kl. 16 så hämtar jag upp Elvira på stationen och så tar vi vårt pick och pack och kör långhelg i Linköping :) Denna gång blir det jag som kör, min kära farbror har lånat ut sin bil till oss (vågar väl inte chansa på elviras bil denna gång efter att alla lampor blinkade sist ;P haha) Iallafall, det blir den längsta sträckan jag kört hitills, men ska nog gå bra, jag blir osäker när jag inte kan vägen, men nu har vi ju åkt denna väg redan så :)

Längtar tills jag får pussas med världens snyggaste kille !

Puss!



Vill även Gratta världens absolut bästa snällaste finaste bror som jag älskar mest på denna jord :) (älskar alla i min familj lika mycket, men erik lite extra mycket just idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0