Bra julklappshelg

Även om jag varit på halvkasst humör lite då och då så har det varit en mycket bra helg :)

I fredags kom Alex och Orela till Skara och jag och Orela gjorde pizza och sen käkade vi grönsaker med dipp.
Kl. 9 igår åkte vi 3 + mamma och pappa mot Stockholm. Vi kollade på upsättningen av Svansjön (av Bounce-Benke) som var skitbra! Åh jag vill också kunna dansa så!
Sen åkte vi till Båten vi skulle bo på, väääldigt mysigt :) Åh jag älskar båtar!
Där mötta Amanda upp oss, i en monster-bil ;) så trevligt och mysigt att träffa henne även om det bara var en kort stund. Hon körde oss till en kinarestaurang som vi åt på, sen tog vi en promenad tillbaka till båten som somnade gott =)

Idag var jag på kasst humör, och Alex triggade mig till äännu värre humör så jag var nog inte rolig att vara med.
Men vi gick och kollade på slottet, nordiska museet, gamla stan osv. sen satte vi oss på ett cafe och vid 2-tiden åkte vi hemåt.

Väl hemma avslutade jag dock resan med att halka på trappan så nu har jag ont i hela benet :P

Imorgon drar jag förmodligen till Göteborg igen, för att hjälpa Alex med barnen och på fredag åker jag äntligen till Linköping :)

Bra helg och bra vecka som kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0