Lycklig

just nu är jag iförsig väldigt trött. Jag som har så svårt för att sova, klart att ända dagen jag är trött är den dagen jag mååste vara vaken. Jättekul när både mamma och pappa ligger och sover i var sin soffa också... buu.

Har fått umgås massor med Elvira det sista och jag är så lycklig för det :) Hon är en underbar vän . Och varje gång påminns jag om de 2 1/2 vecka vi bodde tillsammans i Turkiet förrförra året. Jag kan verkligen inte tröttna på den tjejen. Och jag kan verkligen inte tröttna på Turkiet. Mamma och jag har tänkt åka till Egypten i slutet av januari och hoppas vi får med Elvira. Mamma fråga även om jag skulle med iår igen, till Turkiet... sorry, men en sommar utan Turkiet är inte en sommar för mig :) Jag längtar tillbaka som en galning. Som vanligt.

och jag saknar mina finaste syskonbarn. Jag kommer vara precis som Håkan när dessa barn blir äldre. Om en tjej sårar min vicceboy så kommer jag göra den tjejens liv ett helvete ;) och om någon kille sårar min finaste underbaraste Vanessa-sessa... då är han dödens ;) Stackars framtids-flickvänner/pojkvänner :P sooorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0