Puss!

Ja helgen började fint med ont i magen, snorig och en fet blåsa i munnen så fredagen spenderade jag hemma med mor och far.
Men igår åkte jag iväg till Elvira vid halv 3 och stannade i Lidköping till halv tolv. Gud, vilka är det som säger att man inte kan ha kul när man är ensam nykter på en fest? Jag hade jättetrevligt och kul :) Dock började jag bli trött på slutet så jag körde tjejerna till stadt (måste erkänna att jag blev sjuuukt danssugen ;P) och sen åkte jag hemåt. Hemma var även Erik, micket trevligt :)
Dock gillade jag inte väckningen idag då dom står och skriker att jag ska vakna och gå upp och äta frukost. När jag kommer ner säger pappa att dom äter lax så jag får hämta det jag vill ha själv.... det fanns ju inget annat i kylskåpen! jaja, erik ville tydligen bara ha sällskap vid frukosten och vi satt alla 4 och kollade på skidtävlingen... 

Veckan ser ju inte överdrivet kul ut. Mest väntan... på att det ska bli nästa helg :) 
Annars ska jag försöka få med mina föräldrar till Lidköping på onsdagkväll för då spelar Elvira. sina egna låtar också och det vill jag verkligen inte missa :)
Är så lycklig att jag och Elvira fått umgås så mycket det sista, för i början när hon precis kommti hem så hann vi typ aldrig ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0