07.30

Just nu lyser solen like never before, det är heelt vindstilla och det enda jag tänkte på när jag vaknade och såg detta var att jag vill utomlands nu! Har knappt få sova ut på riktigt på flera veckor och inatt vaknade jag kl. 00.00 och var klarvaken efter en äcklig mardröm som handlade om ailiens.
På torsdag kan jag iallafall sova på vinden med min man, och där blir jag inte störd av kaninerna i rummet bredvid som äter på väggarna, om nätterna.
ååh jag vill utomlands nu! Dock vill jag inte flyga :P
Men jag vill packa. Och så vill jag shoppa lite kul grejer innan resan, vet inte när jag ska hinna det dock när precis alla mina helger är inplanerade fram tills dess.
jaja.
off to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0