Finfin helg :)

Skitkonstigt, jag och Marcus har haft alla helger i sommar planerade, tills nu. Denna helg var det Stochampionatet och Marcus, Malin och Johan kom till Skara i fredags. Då åkte vi ut till min fasters och farbrors hur ute på "landet". Vi grillade och åt gott ute i logen, sen satt vi i utehuset och tjötade hela kvällen/natten. Morgonen efter segade vi lite på morgonen men kom iväg till Skara Sommarland vid 11. Där blev det bad och åka karuseller. Jättekul :D Vi gick till travet en liten stund och spelade någon gång. Sen gick vi tillbaka till Sommarland, fortsatte åka karuseller och sen åkte vi tillbaka till Skara. Efter att vi ätit på Rocco drog vi hem och gjorde iordning oss och förfestade lite lugnt. Vi drog till Stadt vid 00.00 och hade kanonkul :D Träffade många roliga människor som jag inte sett på länge och DJn utomhus av en riktig utomlandskänsla. Och hela helgen har vi haft bästa sommarvädret, hela dagarna :) Så härligt! 
Nu är jag själv igen (eller ja, mamma och pappa är ju hemma) och nu känns det jobbigare att vara utan Marcus. Innan har vi ju som sagt haft helgerna planerade och vetat att vi ses, nu vet vi inte riktigt hur han jobbar eller så...
och på jobbet har typ alla semester... Åh vad jag längtar till att få åka till Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0