Hoppas veckan går fort...

Det är ju redan onsdag imorgon så än så länge känns det som att tiden går fort.
Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med Sandra och Frida, alltid lika kul att träffa dom :) Sandra och Rasmus har även skaffat kattunge som vi fick träffa också och det var så sööt så mitt hjärta smälte :)
Imorgon ska jag jobba i Lidköping igen så förhoppningsvis går dagen lika fort som den gick sist jag jobbade där. Och på torsdag ska jag kolla på bio med Lisen på kvällen :) Cookpit eller hur det stavar :)
ooooch tamtamtaaaam.... snart ska jag åka och hämta ut min nya mobiltelefon. japp, Alina Nyberg har köpt ny telefon. Då ska ni veta att det var skitjobbigt, men var tvungen för min gamla var helt cp och oanvändbar. buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0