Snabb helg

Ja herrejesus, vart tog helgen vägen?
Jag åkte till Linköping i fredags som vanligt och var framme runt 21 tiden. Då åkte jag och Marcus hem till honom, slängde in min feta väska, och gick för att äta mat med Marcus syster med flickvän. Strax efter att vi kom dit kom även Marcus bror med flickvän, så vi gick ut och tog en öl och hade jättetrevligt :) Dock gick jag och Marcus hem vid 23 då vi skulle upp och köra Johan och Malin till Norrköping kl 8, för att dom fuskisarna skulle till Turkiet. När vi kom tillbaka till Linköping hann vi lägga oss och vila i ca 3 min och sen skulle vi ut och fika med Marcus mamma, moster och lillebror, plus gårdagens gäng :) Efter fikat gick vi på stan och letade presenter och Marcus köpte ett par jättesnygga jeansshorts till mig. Gud jag är så bortskämd av honom!
Vi hade ju tänkt att vila lite när vi kom tillbaka till lägenheten men klockan var redan halv 1 och klockan 1 skulle vi åka mot Marcus pappas landställe och på kalas så det blev istället en stressdusch och slänga på sig kläder och åka iväg. Jättekul på kalaset och så otroligt fint sommarväder :D Vi var inte hemma fören kl. 22 och då tog vi oss tid att mysa framför tvn när vi fick vara lite själva :)
Vi sov till över 12 idag så vi hann äta frukost, boka en biljett till mig, handla och laga/äta mat sen åkte jag hemåt. 
Marcus och jag ses på torsdag och på fredag åker vi ner till Göteborg för sommarskoj! :) På onsdag kommer mina efterlängtade syskonbarn som jag vill krama sönder! :D Men imorgon är det jobb som gäller :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0