påminna mig själv

Nu när jag vart ensam igen, Marcus har åkt tillbaka till Linköping/Stockholm, så tänkte jag påminna mig själv om att även om det är skittråkigt att vara ifrån honom och det känns som att inget går bra för mig så har jag massa kul planerar en tid framöver.
Nu i veckan ska jag äntligen klippa mig och färga håret. Okej att utväxt är "inne" nu men min 1 dm långa utväxt är skitful och jag skulle aldrig gå efter mode när det gäller hår. :P
På fredag ska vi på student i Linköping, ska bli mycket trevligt :) Och jag älskar att vara i Linköping.
Helgen efter det åker jag tillbaka till Linköping för att fira midsommar där med ett kalasgäng. Längtar så otroligt mycket. Äntligen ett lugnt midsommar utan stress och osäkra planer. Enda negativa: Jag hade väldigt gärna firat med Amanda och Johanna som jag inte sett på aslänge. Måste ta mig i skinnet och åka och hälsa på dom snart :)
Helgen efter det åker jag till Linköping igen ;P Då ska vi på kalas.
Den 7 juli blir det förhoppningsvis fest I Göteborg.
och även Turkiet i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0