Vänja mig

Det har varit jobbigare för var dag att gå upp på mornarna, snoozar som aldrig förr men är uppe vid 7 ändå ;P
Dock känns det som att jag vänjer mig lite mer, innan gick jag coh la mig innan 20.00 nu är jag piggare efter jobbet. Så ikväll ska jag försöka ta mig igenom fotbollsmatchen, Spanien-Portugal har jag för mig. Men, vågar inte chansa, så har redan börjat småpacka inför helgen, ja, Linköping igen :) kalasdags denna helg. Helgen efter det är det sommarfestligheter i Göteborg. Helgen efter det åker jag och Marcus med fam. Juel till västkusten. Helgen efter det är det stochampionatet. Så ser mina planer ut om det håller sig... i hope. Måste erkänna att jag längtar till resan med Juels, saknar mina syskonbarn bajsmycket nu! (kommer väl ångra mig efter 10 min med dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0