lång bra helg

Ja, jag har haft en lång, lugn och jättebra helg :) Marcus kom till Skara i onsdagskväll. Samma gjorde Erik, Vincent och Vanessa. Vi har väl egentligen inte gjort något speciellt, massa småsaker bara. Vi var i Jättadalen igår. Sjukt jobbigt att gå upp för berget med värt det när vi nådde toppen ;P Såg även att det var MV-bal igår, då jag och Marcus var ute och sparkade boll. Åh jag längtar tillbaka till gymnasiet faktiskt :)
Idag åkte vi iväg och hängde med Lisen på Julahotell, sen spelade vi minigolf vilket var kanonkul (jag vann ;))
ugh känner verkligen inte för att sova själv inatt. och känner definitivt inte för att vakna upp tidigt och ensam imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0