Utmärkt helg och lugn bra vecka

Jo, i helgen åkte jag till Linköping. Jag och Marcus tog det lugnt på torsdagen och på fredagen åkte med Johan och Malin till Johans sommarställe. Det var så mysigt och trevligt och sista dagen ville jag inte alls åka hem. Åkte båt, som jag älskar, åt god mat, spelade kort, kub, kollade massa hockey, fiskade upp en fet gädda osv. 
Var inte alls sugen på att åka till Lidköping i måndagsmorgon. Kände att min kropp inte var van vid att gå upp kl. 6 på morgonen. Men fick veta att man har egentid från 12, så man behöver inte vara just där till 17. Fick även veta att tisdagens aktivitet var inställd. Vi är lediga på torsdag och även fredag. Så det är bara imorgon som jag måste gå dit, denna vecka. 

Imorgon är en fullspäckad dag. Först ska jag som sagt till Lidköping och är där från 8.30 till 12. Sen ska jag kolla mina leverfläckar på vårdcentralen, har tänkt göra det länge så :) Sen kommer Vicce, Vasse och Erik till Skara. Sen kommer Lisen till mig på kvällen och vi ska ha vårt vanliga vin och tjöt-mys :) och vid 22 kommer min älskade pojkvän till Skara... om inte hans bil dör på vägen ;P

Nähä, nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem och att hockeyn ska börja. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du i Lidköping? Jobb? :)

2012-05-15 @ 20:16:12
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är väl bra det? Kanske kan komma upp något snart? Vad söker du för jobb?

Saknar dig! :)

2012-05-16 @ 09:15:53
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0