och mycket mycket mer...

Ja inge lugn även om det känns som att jag inte gör något. 

Förra helgen var supertrevlig! Min Marcus var här och även finaste Amanda :) Det var babyshower för hela slanten och det var så god mat och Johanna fick så fina presenter :)
Nu i helgen kommer Marcus igen och tar även med sig Malin och Johan. På lördagen kommer även 6 till personer från Linköping så det blir fullt hus inför oktoberfesten :)
Sen har jag både Rysslandsresa bokad med mamma och Uzbekistanresa med Alex, Erik, Orela, Peter och så klart Marcus. Det är bröllop, min syssling som ska gifta sig, som vi ska på. :) 
Imorgon hade jag tänkt sova hos min faster och hennes man då jag inte vill sova själv hemma ;P
 
klänningen jag ska ha på bröllopet som jag är supernöjd med!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Livh

Den var gör fin! :)

2012-10-07 @ 18:21:52
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0